Om The Sting te promoten worden er 5 influencers ingezet.

  1. Style_dazed. Zij heeft 298.000 volgers. Ze vind het leuk om posts te plaatsen met accessoires op haar hoofd. Hier kun je denken aan mutsen en zonnebrillen. Het is handig dat zij voor de accessoires van The Sting wordt ingezet. Accessoires zijn nog niet zo populair onder de mensen. Zij kan invloed uitoefenen en ervoor zorgen dat meer mensen accessoires gaan dragen.
  2. Outfitsforourgirls. Zij heeft 283.000. Zij is vooral een goede influencer voor de kleding van The Sting. Zij kan mooie foto’s maken van outfits die ze aanheeft. Ze wordt vooral gebruikt om nieuwe items onder de aandacht te brengen zodat mensen deze nieuwe items snel kopen.
  3. Women_Collage_. Zij heeft 152.000 volgers. Women_College_ is een influencer die heel erg van schoenen houdt. Zij wordt dus gebruikt om de schoenen van The Sting onder de aandacht te brengen. Ook schoenen worden nog niet veel gekocht bij The Sting. Zij kan er dus voor zorgen dat mensen eerder schoenen gaan kopen bij The Sting dan bij een andere winkel.
  4. Vogue.story. Zij heeft 258.000 volgers. Vogue.Story vindt het heel leuk om sieraden te combineren met kleren. Ook sieraden worden nog niet veel gekocht. Deze moeten dus ook meer onder de aandacht gebracht worden. Veel mensen weten ook niet dat The Sting sieraden in de winkel heeft.
  5. Stylelabel_. Zij heeft 229.000 volgers. Stylelabel_ vindt het vooral heel leuk om met een kledingitem verschillende setjes te maken. Hiermee kan ze mensen inspireren voor leuke kleding combinaties.

De Influencers worden via LinkPizza benaderd. LinkPizza is een kanaal die ook tijdens de les van Instagram en Blogging voorbij kwam. Op LinkPizza kunnen influencers en bedrijven zich inschrijven. Bedrijven kunnen dan influencers uitzoeken die ze willen en deze dan benaderen. Ook kunnen ze zien wat de influencers voor prijs vragen. Via LinkPizza kun je overzichtelijk zien wie het beste bij jouw bedrijf past. Niet elke influencer heeft LinkPizza. Ik wil ze dus ook via Instagram zelf benaderen door middel van het sturen van een DM. Bij het benaderen worden de grootste voordelen voor de influencers en voor The Sting op tafel gelegd. Het grootste voordeel voor de influencer is dat ze er goed betaald voor krijgt. Omdat de influencers meer dan 100000 volgers hebben krijgen ze meer dan €500,- euro per post die ze plaatsen. Dat is dus goed bijverdienen. Ook krijgen ze gratis kleding items of accessoires. Het grootste voordeel voor The Sting is dat er meer mensen bekend worden met het bedrijf. Ook heeft een influencer veel invloed op zijn of haar volgers. Daardoor is de kans groter dat er meer mensen gaan volgen bij The Sting.